Skip to content

Motify Privātuma politika

Dokuments (turpmāk – Politika) ir izstrādāts, lai informētu Politikā norādītās fiziskās personas par darbībām, kuras ar viņu personas datiem veic SIA “Motify”, reģistrācijas numurs: 40103454804, juridiskā adrese: Tukuma nov., Engures pag., Engure, Jūras iela 44A, LV-3113 (turpmāk – Motify).

Motify ir apmācību, konsultāciju un izpētes pakalpojumu sniedzējs.

Personas dati ir jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu (datu subjektu).

1.    Politikas darbības joma

1.1.      Politika nosaka fizisku personu datu apstrādi, kura attiecas uz visiem Motify:

1.1.1.     esošajiem klientiem, kas ir fiziskas personas un kas izmanto Motify Pakalpojumus;

1.1.2.     potenciālajiem klientiem, kas ir fiziskas personas, kurām nav nodibinātas attiecības ar Motify  un kuras interesējas par Motify  Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un/ vai izmaksām;

1.1.3.     bijušajiem klientiem, tostarp kuru līgumsaistības nav izpildītas vai kuri piekrituši saņemt komerciālus paziņojumus pēc līguma izbeigšanas;

1.1.4.     klientu pārstāvjiem, tostarp kontaktpersonām un likumiskajiem pārstāvjiem;

1.1.5.     informācijas sistēmu, mājaslapas un tehnisko risinājumu (piemēram, lietotņu) lietotājiem;

1.1.6.     fiziskām personām, kas iesaistījušās mārketinga aktivitātēs.

(turpmāk – Klienti).

1.2.          Politika sniedz informāciju par to, kā saistībā ar Motify piedāvātajiem Pakalpojumiem Motify rīkojas ar Klientu personas datiem, izmantojot savus iekšējos resursus, tostarp informācijas sistēmas (turpmāk – Sistēmas) un tīmekļa vietni www.motify.lv (turpmāk – Tīmekļa vietne).

1.3.          Lai informētu Klientus par Klientu personas datu apstrādi, Motify sniedz Klientiem zemāk norādīto informāciju saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk – Regula) un Personas datu apstrādes likumu (turpmāk – Likums).

2.    Pārzinis

2.1.          Politikā norādīto Jūsu personas datu pārzinis ir Motify.

2.2.          Motify kontaktinformācija saistībā ar personas datu apstrādes jautājumiem ir:

2.2.1.    adrese – Dārza iela 3, Jelgava, LV-3001, Latvija

2.2.2.    tālruņa numurs: +371 29 528 212

2.2.3.    e-pasta adrese:motify@motify.lv

3.    Personas dati un personas datu apstrādes nolūki

Motify apstrādā Klientu personas datus (Personas dati) tostarp, bet ne tikai, šādos nolūkos:

3.1.          Motify Pakalpojumu sniegšanai, tostarp, piemēram:

3.1.1.    Klientu identificēšanai;

3.1.2.    Klientu atbalsta sniegšanai;

3.1.3.    norēķinu un maksājumu izpildei, kā arī parādu pārvaldībai;

3.1.4.    finanšu uzskaitei un finanšu interešu aizsardzībai;

3.1.5.    Klienta reģistrācijai un autentifikācijai Tīmekļa lapā;

3.1.6.    Tīmekļa lapas darbības uzturēšanai.

3.2.          Motify Pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai un biznesa plānošanai:

3.2.1.    iesniegumu, pieprasījumu, pretenziju un priekšlikumu izskatīšanai;

3.2.2.    Klientu konsultācijai;

3.2.3.    Klientu aptauju veikšanai un viedokļa izpētei;

3.2.4.    Klientu apziņošanai un informēšanai par Motify jaunumiem, darbībām, pasākumiem un citiem notikumiem;

3.2.5.    statistikai un biznesa analīzei (tostarp biznesa plānošanai un atskaišu sagatavošanai);

3.2.6.    lietvedības un grāmatvedības pasākumu nodrošināšanai, tostarp informācijas arhivēšanai.

3.3.          Drošības un tiesību aizsardzības nolūkiem:

3.3.1.    Motify Sistēmu auditācijas uzturēšanai;

3.3.2.    IT drošības incidentu (piemēram, neautorizētas ārējas piekļuves gadījumā Motify Sistēmām, jebkurām vietnēm vai lietotnēm), kā arī jebkāda veida ļaundabīgas darbības Motify Sistēmām, jebkurām vietnēm vai lietotnēm novēršanai un izmeklēšanai;

3.3.3.    Personas datu apstrādes pārkāpumu (piemēram, nelikumīgas piekļuves Motify telpām) novēršanai un izmeklēšanai;

3.3.4.    Drošībai Motify telpās;

3.3.5.    Informācijas sniegšanai valsts iestādēm un citām personām, piemēram, policijai, Valsts kontrolei vai arhīviem.

3.4.          Mārketinga darbībai un lojalitātes veicināšanai:

Motify  Pakalpojumu popularizēšanai un mārketinga aktivitātēm, tostarp, piemēram:

3.4.1.    uz Klientu vērstai tiešajai reklāmai;

3.4.2.    mārketinga statistikas apkopošanai;

3.4.3.    Klientu Pakalpojumu izmantošanas ieradumu analītikai;

3.4.4.    Lojalitātes programmas darbības nodrošināšanai;

3.4.5.    Loteriju, konkursu un izložu organizēšanai un īstenošanai;

3.4.6.    Apmeklējumu un pasākumu organizēšanai Klientiem, kā arī citiem publiskiem pasākumiem un pasākumu publicitātes nodrošināšanai.

3.5.          Sociālās atbildības īstenošanai un reprezentatīvo attiecību pilnveidei:

3.5.1.    Ekskursiju, apmeklējumu un pasākumu organizēšanai, konsultāciju nodrošināšanai;

3.5.2.    Esošo un potenciālo uzņēmēju ieinteresēšanai dažādās apmācību tēmās;

3.5.3.    Publisku komentāru sniegšanai par Motify darbību;

3.5.4.    Apmeklētāju pieņemšanai pasākumu ietvaros;

3.5.5.    Vispārīgajai Pārziņa saimnieciskās darbības attīstībai, ilgtspējīgu un uzticības pilnu attiecību veidošanai ar Klientiem un citām ieinteresētajām pusēm, piemēram, kolektīvu vai personalizēto apsveikumu sūtīšanai.

3.6.          Normatīvo aktu prasību izpildei vai Motify tiesību izmantošanai saskaņā ar normatīvajiem aktiem:

3.6.1.    Informācijas sniegšanai valsts un pašvaldību kontroles un pirmstiesas izmeklēšanas iestādēm, citām valsts un pašvaldību iestādēm to kompetences ietvaros, piemēram, policijai, Valsts kontrolei vai arhīviem;

3.6.2.    Informācijas sniegšanai citām trešajām personām, tostarp valsts un pašvaldību iestādēm, ja tas ir paredzēts normatīvajos aktos un ir nepieciešams noslēgtā līguma izpildei (piemēram, Zemesgrāmatai nekustamā īpašuma pirkšanas vai pārdošanas gadījumā);

3.6.3.    Informācijas pieprasīšanai no valsts iestādēm vai citām pilnvarotām personām par Klientu tādos gadījumos, kad tas ir atļauts ar likumu, piemēram, no Zemesgrāmatas, Kadastra IS vai pašvaldībām par zemes/ būvju īpašnieku;

Ja vēlaties uzzināt, kādas tieši Klientu Personas datu kategorijas tiek apstrādātas attiecībā uz konkrētu iepriekšminēto datu apstrādes nolūku, lūdzam Klientu iepazīties ar Politikas Pielikumu Nr. 1.

4. Personas datu apstrādes tiesiskie pamati

Motify veic Jūsu Personas datu apstrādi šādos gadījumos:

4.1.          Starp Klientu un Motify ir noslēgts vai tiks noslēgts līgums. Šādā gadījumā Motify apstrādā Klienta Personas datus, ja tie ir vajadzīgi Motify līguma izpildei vai pasākumu veikšanai pēc Klienta pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas. Ja Klients nesniedz Motify līguma izpildei nepieciešamos Personas datus, Motify nebūs iespējas izpildīt līgumu. Motify neatbild par tādu pienākumu neizpildi saskaņā ar minēto līgumu, ja līgums nevar tikt izpildīts Personas datu nesniegšanas dēļ;

4.2.          Klientu Personas datu apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu normatīvajos aktos norādītos uz Motify attiecināmos juridiskos pienākumus. Piemēram, Motify ir pienākums nodrošināt dažos gadījumos Klientu informācijas sniegšanu valsts iestādēm, ievērot grāmatvedības dokumentu pārvaldības pienākumus, kā arī arhivēt dokumentus;

4.3.          Personas datu apstrāde ir nepieciešama Motify vai trešās personas leģitīmo (likumīgo) interešu ievērošanai. Leģitīmās intereses ir tiesības, kuru īstenošana ir pieļaujama saskaņā ar normatīvajiem aktiem, tostarp sakarā ar Klienta un Motify starpā noslēgto līgumu. Motify  ir šādas leģitīmās intereses:

4.3.1.     nodrošināt savas komercdarbības attīstību;

4.3.2.     sniegt apmācību, konsultāciju un izpētes pakalpojumus, izstrādāt un attīstīt savus Pakalpojumus un nodrošināt to uzlabošanu;

4.3.3.     nodrošināt pozitīvu attiecību uzturēšanu ar Klientiem, kā arī Klientu apmierinātības celšanu;

4.3.4.     nodrošināt Pakalpojumu sniegšanu un/ vai komunikācijas veikšanu ar patieso Pakalpojumu un/ vai komunikācijas saņēmēju;

4.3.5.     novērst potenciālus finanšu un organizatoriskus riskus (piemēram, lai glabātu informāciju par Klientu norēķiniem, kā arī pārvaldītu parādus);

4.3.6.     novērst juridiskus riskus (piemēram, lai potenciāla strīda gadījumā glabātu Klientu Personas datus noteiktu laiku strīda atrisināšanai);

4.3.7.     novērst drošības riskus;

4.3.8.     organizēt izsoles (attiecībā uz kustamo un nekustamo īpašumu, tajā skaitā transportlīdzekļiem);

4.3.9.     nodrošināt līguma saistību izpildi un nodrošināt līgumu pienācīgu izpildi;

4.3.10.  aizsargāt savas finanšu intereses (tostarp pārvaldīt maksājumus un parādus);

4.3.11.  noturēt un piesaistīt Klientus;

4.3.12.  uzturēt Sistēmu, Tīmekļa lapas darbību, izstrādāt un ieviest to uzlabojumus, kā arī nodrošināt to izmantošanu Klientiem;

4.3.13.  veikt mārketinga darbības, tostarp Pakalpojumu reklāmu un izplatīšanas veicināšanu;

4.3.14.  veicināt sociālo atbildību un pilnveidot reprezentatīvās attiecības, piedaloties un organizējot attiecīgā rakstura pasākumus;

4.3.15.  informēt sabiedrību par savu darbību, nodrošināt Motify organizēto pasākumu publicitāti;

4.3.16.  nodrošināt biznesa pārvaldību, analīzi un plānošanu;

4.3.17.  aizsargāt savas tiesības, izmantojot pilnvarotu un kompetentu iestāžu pakalpojumus.

4.4.          Motify saņēma Klienta piekrišanu Personas datu apstrādei (tostarp rakstveidā, elektroniski Tīmekļa lapā, kā arī klātienē vai telefoniski, Klientam identificējoties). Piemēram, tas attiecas uz dalību Motify organizētās loterijās un izlozēs, ar sīkdatņu starpniecību ievāktu Personas datu izmantošanu, Jūsu ieradumu novērošanu tiešsaistē vai dalību Motify projektos.

5. Personas datu saņēmēji un avoti

Motify var nodot Jūsu Personas datus šādiem Personas datu saņēmējiem, ja tas nav pretrunā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem:

5.1.      Motify darbinieki un pilnvarotās personas, kuras apstrādā šajā Politikā norādītos Personas datus Motify vārdā savas kompetences un darba uzdevumu ietvaros;

5.2.      Ar Motify Pakalpojumu sniegšanu un biznesa attīstību saistītajām personām, tostarp, bet ne tikai:

5.2.1.     informācijas sistēmu konsultantiem un to apkalpošanas pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.2.     darbuzņēmējiem;

5.2.3.     Klientu viedokļu izpētes pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.4.     pētījumu veikšanas pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.5.     pakalpojumu sniedzējiem, kuri nodrošina komunikāciju ar Klientiem vai informācijas nosūtīšanu Klientiem (piemēram, zvanu centriem);

5.2.6.     Klientu apkalpošanas pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.7.     e-pastu, pasta izsūtīšanas un piegādes pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.8.     bankām un citiem norēķinu un finanšu pakalpojumu sniedzējiem, kā arī pakalpojumu sniedzējiem, kuri nodrošina informācijas apmaiņu starp Motify un finanšu pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.9.     radošajām un mediju aģentūrām, reklāmas un mārketinga pakalpojumu sniedzējiem, pasākumu sponsoriem un organizatoriem;

5.2.10.  sabiedrības informēšanas pakalpojumu sniedzējiem (piemēram, medijiem);

5.2.11.  Motify risinājumu izstrādātājiem, pārvaldniekiem un piegādātājiem;

5.2.12.  apdrošināšanas pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.13.  juridisko pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.14.  nekustamo īpašumu apsaimniekošanas un pārvaldīšanas pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.15.  drukāšanas pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.16.  parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējiem un kredītinformācijas birojiem;

5.2.17.  apsardzes un drošības pakalpojumu sniedzējiem;

5.2.18.  Klientu pilnvarotajām personām, ar kurām Motify komunicē, lai nodrošinātu Pakalpojumu sniegšanu vai savu interešu aizsardzību, kā arī citos šajā Politikā minētajos nolūkos;

5.2.19.  tiesībsargājošajām iestādēm, citām valsts iestādēm un publiskajām personām un līdzīgām personām, ja tiek uzskatīts par nepieciešamu vai pienākumu saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem (piemēram, tiesas, policija, prokuratūra, Valsts ieņēmumu dienests, notāri);

5.2.20.  veselības pakalpojumu sniedzējiem (piemēram, ja klientu apkalpošanas centrā ir nepieciešama medicīniskā palīdzība).

5.2.21.  Papildus Motify var saņemt informāciju par Jums no trešajām pusēm, piemēram, tādām kā:

5.2.22.  valsts un pašvaldības iestādes (piemēram, Zemesgrāmata, Kadastra IS, pašvaldības, arhīvs, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde;

5.2.23.  kredītinformācijas biroji un citas personas, kurām ir tiesības uzturēt informāciju par personu maksātspēju, lai pārbaudītu Klienta spēju samaksāt par Motify Pakalpojumiem;

5.2.24.  sadarbības partneri, kuri palīdz Motify pieņemt maksājumus no Jums.

6. Personas datu apstrādes termiņš

6.1.      Klientu Personas dati tiek apstrādāti tādā apjomā, cik ir saprātīgi nepieciešams atkarībā no konkrētā datu apstrādes nolūka, ievērojot spēkā esošo normatīvo aktu noteikumus.

6.2.      Motify glabās Jūsu Personas datus:

6.2.1.     tik ilgi, cik to prasa vai atļauj normatīvie akti (piemēram, pakalpojumu sniegšanas līgums glabājas 10 gadus pēc tā izbeigšanas), un

6.2.2.     kamēr spēkā ir līgums, kas ir noslēgts starp Klientu un Motify (ja šie Personas dati ir saistīti tikai ar šo konkrēto līgumu) (piemēram, informācija par kontaktpersonu vai autentifikācijas informācija), un

6.2.3.     kamēr tas ir nepieciešams, lai sasniegtu Politikas 3. sadaļā norādītos Personas datu apstrādes nolūkus.

7. Personas datu nodošana ārpus Eiropas Savienības

7.1.      Dažos gadījumos Motify var nodot Personas datus ārpus Eiropas Savienības, piemēram, ja tiek izmantoti datu glabāšanas risinājumi, kuri sniedz datu glabāšanas pakalpojumus ārpus Eiropas Savienības, vai arī piesaistot trešās puses, kas palīdz Motify veikt šajā Politikā minētos saimnieciskās darbības uzdevumus, kā arī atbildot uz Klientu un viņu pilnvaroto personu pieprasījumiem, kuras atrodas ārpus Eiropas Savienības.

7.2.      Atkarībā no apstākļiem Motify var izvēlēties Regulā norādītās speciālās Personas datu aizsardzības garantijas, piemēram, noslēgt standartklauzulas ar Personas datu saņēmēju vai arī izmantot izņēmumus, piemēram, tādu pamatu kā Klienta un Motify starpā noslēgtā līguma izpildes nepieciešamību.

7.3.      Klientam ir tiesības iepazīties vai saņemt informāciju par minētajām garantijām, izmantojot Politikas 2. sadaļā norādīto Motify kontaktinformāciju.

8. Klientu tiesības Personas datu apstrādes ietvaros

Klientiem ir šādas tiesības attiecībā uz šajā Politikā minētajiem Personas datiem:

8.1.      Piekļuves tiesības. Tas nozīmē, ka Klientiem ir tiesības:

8.1.1.     saņemt no Motify apstiprinājumu par to, vai attiecībā uz Jums tiek vai netiek apstrādāti Personas dati,

8.1.2.     ja Motify apstrādā Klienta Personas datus, tad Klientam ir tiesības piekļūt attiecīgajiem Personas datiem un saņemt informāciju par apstrādes nolūkiem, Personas datu kategorijām, Personas datu saņēmēju kategorijām, Personas datu glabāšanas laiku, Klienta datu aizsardzības tiesībām, Personas datu saņemšanas avotu un automatizēto lēmumu pieņemšanu (ja tāda notiek). Ar minēto informāciju Klienti var iepazīties šajā Politikā. Ja Jūs vēlaties saņemt papildu informāciju par Jūsu Personas datiem, lūdzu, izmantojiet Politikas 2. sadaļā norādīto Motify kontaktinformāciju!

Par visām papildu Personas datu kopijām, ko Klients pieprasa no Motify, Motify var lūgt saprātīgu samaksu, kas izriet no administratīvām izmaksām. Papildus, ja Jūs iesniedzat pieprasījumu elektroniskā formā un nepieprasāt citādi, Motify informāciju sniedz plaši izmantotā elektroniskā formātā.

8.2.      Tiesības labot. Neprecizitāšu gadījumā Klientam ir tiesības pieprasīt, lai Motify izlabo neprecīzus Personas datus.

8.3.      Tiesības uz dzēšanu. Klientam ir tiesības pieprasīt, lai Motify dzēstu Jūsu Personas datus, ja:

8.3.1.     Klients atsauc savu piekrišanu Personas datu apstrādei, ņemot vērā, ka piekrišanas atsaukšana neietekmē datu apstrādi, kas bija veikta sniegtās piekrišanas spēkā esamības laikā;

8.3.2.     Personas dati vairs nav nepieciešami saistībā ar Politikas 3. sadaļā norādītajiem nolūkiem, kādos tie tika apstrādāti;

8.3.3.     Personas dati tiek apstrādāti nelikumīgi;

8.3.4.     Personas dati jādzēš saskaņā ar normatīvo aktu prasībām.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka tiesības uz dzēšanu neattiecas uz tādiem gadījumiem, kad atbilstoši likumam Motify ir pienākums apstrādāt Personas datus vai datu apstrāde ir nepieciešama arhivēšanai, sabiedrības interešu īstenošanai vai statistikas nolūkiem, kā arī sakarā ar likumīgas prasības celšanu, īstenošanu vai aizstāvēšanu.

8.4.      Tiesības ierobežot Personas datu apstrādi. Klientam ir tiesības prasīt, lai Motify ierobežotu Personas datu apstrādi, ja:

8.4.1.     Klients apstrīd Personas datu precizitāti vai apstrādes likumīgumu (ierobežošana darbosies, kamēr notiek apstrīdēšanas process);

8.4.2.     Personas datu apstrāde ir nelikumīga, bet Klients iebilst pret Personas datu dzēšanu;

8.4.3.     Motify Personas dati vairs nav nepieciešami, bet Klientam tie ir vajadzīgi, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības.

8.5.      Tiesības iebilst pret apstrādi. Balstoties uz iemesliem saistībā ar Klienta īpašo situāciju, Klientam ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu Personas datu apstrādi, kas pamatojas uz 4. sadaļā norādītajām leģitīmām interesēm un piekrišanu, kā arī 9. sadaļā aprakstīto profilēšanu jeb automatizēto lēmumu pieņemšanu. Motify ir tiesības turpināt apstrādāt Klienta Personas datus, neskatoties uz saņemtajiem iebildumiem, ja Motify norāda uz pārliecinošiem leģitīmiem apstrādes iemesliem, kas ir svarīgāki par Klienta interesēm, tiesībām un brīvībām, vai lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības.

Tādos gadījumos, kad Motify izmanto Klienta Personas datus tiešā mārketinga nolūkiem, Klientam ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu Personas datu apstrādi šādām vajadzībām, kad tas ietver profilēšanu (kā tas ir norādīts Politikas 9. sadaļā).

8.6.      Tiesības atsaukt piekrišanu. Klientam ir tiesības atsaukt savu piekrišanu Personas datu apstrādei tādos gadījumos, kad pamats Personas datu apstrādei ir piekrišana (kā tas ir norādīts Politikas 4. sadaļā). Ja piekrišana tiek sniegta, izmantojot Tīmekļa lapu, Klients var atsaukt savu piekrišanu Tīmekļa lapā. Citos gadījumos piekrišanas atsaukšanai Klients var izmantot Politikas 2. sadaļā norādīto Motify kontaktinformāciju.

Ja Klients atsauc savu piekrišanu, tostarp piekrišanu sīkdatņu izmantošanai, Motify ir tiesības ierobežot savu Pakalpojumu funkcionalitāti un apjomu, tostarp Tīmekļa lapas darbības ietvaru, kā arī saistīto pakalpojumu sniegšanu, ja tas atkarīgs no atbilstošo Personas datu esamības. Tādos gadījumos Motify nebūs iespējas sniegt Klientam atbilstošos Pakalpojumus, ja Motify rīcībā piekrišanas atsaukšanas dēļ nebūs Pakalpojumu un/ vai funkcionalitātes nodrošināšanai nepieciešamo Personas datu. Piekrišanas atsaukšana neietekmē datu apstrādi, kas bija veikta sniegtās piekrišanas spēkā esamības laikā.

8.7.      Tiesības uz pārnesamību. Klientam ir tiesības saņemt savus Personas datus, kurus Klients sniedza Motify, strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā un ir tiesības minētos datus prasīt nosūtīt citam pārzinim (pakalpojumu sniedzējam), ja šie Personas dati tiek apstrādāti uz līguma pamata ar automatizētiem līdzekļiem vai uz piekrišanas pamata (kā tas ir norādīts Politikas 4. sadaļā).

8.8.      Tiesības iesniegt sūdzību. Klientam ir tiesības iesniegt sūdzību Motify, kā arī Latvijas uzraudzības iestādē, Datu valsts inspekcijā, ja Klients uzskata, ka Klienta Personas datu aizsardzības tiesības ir tikušas pārkāptas. Ja Klients vēlas iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijā, pirms sazināties ar inspekciju, lūdzam vērsties pie Motify. Motify rūpējas par Klienta Personas datu aizsardzību un sniegs Klientam nepieciešamo atbalstu.

Minēto tiesību īstenošanai Klients var izmantot Politikas 2. sadaļā norādīto Motify kontaktinformāciju, izņemot tādus gadījumus, kad šajā sadaļā norādīts citādi.

9.Automatizēta lēmumu pieņemšana Personas datu apstrādē

Attiecībā uz Klienta Personas datiem var notikt automatizētā lēmumu pieņemšana šādos gadījumos:

9.1.      Klientu profilēšana personalizētu ziņu izsūtīšanai, pamatojoties uz to informāciju, kas ir tikusi nodota Motify un atkarībā no Klienta interesēm un Pakalpojumu lietošanas ieradumiem. Motify mārketinga vajadzību īstenošanai tiek atlasīti Klienta Personas dati, nosakot datu subjektu kategoriju;

9.2.      norēķinu funkcijas, ieskaitot parādu piedziņas darbību ietvaros, notiek automatizēta Klientu datu profilēšana attiecībā uz Klienta maksājumu un norēķinu veikšanas ieradumiem. Klienta maksājumu un norēķinu veikšanas ieradumi (tostarp negatīva maksājumu veikšanas vēsture) var ietekmēt brīdinājumu saturu un Klientam pieejamo Pakalpojumu klāstu;

9.3.      maksājumu veikšanas vēsture par Motify Pakalpojumiem var ietekmēt Klienta tiesības veikt maksājumus daļās. Ja Klientam ir pozitīva norēķinu veikšanas vēsture, Klientam var būt pieejama funkcija Pakalpojumu apmaksai daļās. 

10.Ar sīkdatņu starpniecību veikta personas datu apstrāde

10.1.   Attiecībā uz Personas datu apstrādi, kura tiek veikta ar sīkdatņu starpniecību, detalizēta informācija ir pieejama Tīmekļa lapā.

10.2.   Tīmekļa lapa var saturēt saites uz citām tīmekļa vietnēm. Tomēr, ja Klients izmanto šīs saites, ir jāņem vērā, ka Motify nav nekādas kontroles pār citām tīmekļa vietnēm. Šī iemesla dēļ Motify nevar uzņemties atbildību par jebkādas informācijas aizsardzību un konfidencialitāti, kuru Jūs sniedzat, apmeklējot šādas vietnes, kā arī uz šīm vietnēm neattiecas šis paziņojums. Jums ir jāievēro piesardzība un jāapskata attiecīgās tīmekļa vietnes paziņojums par konfidencialitāti vai privātumu.

11. Politika

Motify ir tiesības veikt papildinājumus Politikā, padarot Klientiem pieejamu tās aktuālo versiju Tīmekļa lapā.

PIELIKUMS NR. 1.

Par datu apstrādes nolūkiem un personas datu veidu kategorijām

Datu apstrādes nolūksPersonas datu veidu kategorijas
Motify Pakalpojumu sniegšanaIdentifikācijas informācijaKontaktinformācijaInformācija par līgumuNorēķinu informācijaInformācija par maksātspējuInformācija par izmantošanuKomunikācijas materiālos (piemēram, sarakstē) esošā informācijaInformācija par Pakalpojumu un/ vai produktuInformācija par Sistēmu, Tīmekļa lapas lietošanuAutentifikācijas informācijaPiekļuves informācija
Pakalpojumu kvalitātes uzlabošana un biznesa plānošanaIdentifikācijas informācijaKontaktinformācijaInformācija par līgumuNorēķinu informācijaInformācija par maksātspējuInformācija par izmantošanuInformācija par Pakalpojumu un/vai produktuInformācija par Tīmekļa lapas lietošanuAutentifikācijas informācijaPiekļuves informācijaSociālo mediju informācija
Drošības un tiesību aizsardzībaKomunikācijas materiālos (piemēram, sarakstē) esošā informācijaInformācija par Tīmekļa lapas lietošanuFotogrāfijasAutentifikācijas informācijaPiekļuves informācija
 Mārketinga darbība un lojalitātes veicināšanaIdentifikācijas informācijaKontaktinformācijaInformācija par līgumuNorēķinu informācijaInformācija par maksātspējuInformācija par izmantošanuInformācija par izmantotajiem saziņas kanāliemInformācija par Klienta viedokliKomunikācijas materiālos (piemēram, sarakstē) esošā informācijaInformācija par Pakalpojumu un/ vai produktuInformācija par Tīmekļa lapas lietošanuFotogrāfijasSociālo mediju informācijaKonkrētam projektam specifiska informācija
Sociālās atbildības īstenošana un reprezentatīvo attiecību pilnveidošanaIdentifikācijas informācijaKontaktinformācijaInformācija par līgumuNorēķinu informācijaKomunikācijas materiālos (piemēram, sarakstē) esošā informācijaInformācija par Pakalpojumu un/ vai produktuFotogrāfijasSociālo mediju informācija
Normatīvo aktu prasību izpilde vai Motifytiesību izmantošana saskaņā ar normatīvajiem aktiemJebkuri no iepriekš norādītajiem Personas datiem