Darbinieku noskaņojums
Informēts - tātad sagatavots
Ja jūs nezinat, kurā komandā vai struktūrvienībā briest nepatikšanas, tās jūs pārsteigs nesagatavotus. Šādām negaidītām problēmām sekas parasti ir daudz postošākas. Rodas neplānotas izmaksas un tiek aptraipīta gan organizācijas, gan vadības reputācija.
78%
darbinieku nedomā, ka valde veicina atgriezenisko saiti
71%
nepauž uzticību uzņēmuma valdei
23%
darbavietā jūtas emocionāli droši
22%
darbinieku redz, ka viņu vadība jūtas laimīga
E-mood
Darbinieku noskaņojuma izpētes risnājums Employee Mood ir rīks savlaicīgai valdes un personāla vadības informēšanai par:
- darbinieku noskaņojumu katrā uzņēmuma komandā;
- darbinieku uzticēšanos valdei un tiešajam vadītājam katrā komandā;
- darbinieku iesaisti, motivāciju un enerģijas līmeni katrā komandā;
- situāciju ar komunikāciju katrā uzņēmuma komandā;
- iespējamajiem riskiem katrā uzņēmuma komandā.
“
Vajag 20 gadus, lai uzbūvētu reputāciju un tikai 5 minūtes, lai to sagrautu. Ja tu par to aizdomāsies, tu rīkosies savādāk”
Warren Buffett
Employee Mood
Preventīvs rīks uznēmuma reputācijas aizsargāšanai pret iekšējiem riskiem
Kā tas strādā
Uzsākot sadarbību, vispirms veicam sākotnējo novērtējuma pētījumu un pielāgojam rīka E-Mood konfigurāciju uzņēmuma situācijai.
Tad, balstoties uz iegūtajiem datiem, izveidojam aptauju biežuma un satura grafiku katrai uzņemuma komandai.
Pēc tam uzsākam regulāru datu vākšanu un rezultātu atspoguļošanu saskaņā ar šo grafiku un datu akumulēšanas algoritmu.
Kritiskās, strauju pārmaiņu situācijās aptaujas var būt nepieciešamas ik nedēļu vai pat biežāk. Situācijai stabilizējoties, aptauju biežums tiek samazināts līdz pat reizei mēnesī.
Aptauju jautājumi tiek izkliedēti gan laikā, gan starp darbiniekiem tā, lai tos nepārslogotu un lai tiem neapniktu atbildēt uz vieniem un tiem pašiem jautājumiem.
Uzņēmuma ieguvumi
Korporatīvā ilgtspēja
Atbildīga darbinieku attiecību vadība ir viens no sociālās korporatīvās atbildības stūrakmeņiem
Uzņēmuma reputācija
Digitālajā laikmetā darbinieku sniegtā informācija sabiedrībai var gan celt, gan graut uzņēmuma reputāciju
Risku vadība
Iekšējie riski ir lētāk un kvalitatīvāk vadāmi, saņemot savlaicīgu informāciju
Uzticams kolektīvs
Īlenu maisā nenoslēpsi, vēsta sakāmvārds. Veslīgas organizācijas ne tikai apzina un risina sāpīgās problēmas, bet par to arī informē kolektīvu
Atbildīgi vadītāji
Fokusējot vadītāju uzmanību uz darbinieku vadīšanu, ievērojami uzlabojas visa uzņēmuma mikroklimats un darbinieku sniegums
Motivēti darbinieki
Galvenais darbinieku demotivācijas cēlonis organizācijās ir nemateriālā novērtējuma trūkums, kas ceļas no nepietiekamas komunikācijas ar darbiniekiem
Kādās situācijās nepieciešams E-Mood
- Ir paredzamas vai jau sākušās pārmaiņas organizācijā, nozarē vai tirgū kopumā,
- Kad uzņēmuma reputācija ir nozīmīgs faktors,
- Ir uzticības deficīta pazīmes organizācijā,
- Vadītāji nepietiekami komunicē ar darbiniekiem,
- Tiek novērots psiholoģiski nedrošs klimats,
- Ir sarežģījumi ar darbinieku motivēšanu un/vai noturēšanu,
- Samazinās darbinieku entuziasms, vadītāji ir aroganti, demonstrē “favoritismu”,
- Darbinieki neuzņemas atbildību, meklē vainīgos, neizrāda iniciatīvu
Employee Mood priekšrocības
Gudrs pētījuma dizains
E-Mood ir dizainēts tā, lai tas aptvertu visus kritiskos darbinieku attiecību vadības aspektus un tai pat laikā, lai tas nepārslogotu uzņēmuma darbiniekus ar neskaitāmām aptaujām. Lai to panāktu, katram pētījuma vilnim tiek atlasītas tikai tās struktūrvienības un tikai tie jautājumi, kas nepieciešami kvalitatīvam situācijas monitoringam
gudras skalas
Līdzīgi, kā tajā sakāmvārdā – kā sauksi, tā atsauksies, arī pētījumos jautājumu un to atbilžu variantu formulējumi, jautājumu secība, to kopa un daudzi citi aspekti atstāj izšķirošu iespaidu uz pētījuma kvalitāti un rezultātu lietderību. Mūsu skalas ir noslīpētas neskaitāmos pētījumos un skurpulozā analīzē, salīdzinot to ietekmi uz rezultātu. Tās ir kalibrētas politkorektajām atbildēm un aptver visus nozīmīgākos mērāmo faktoru aspektus.
gudra analīze
Darbā ar datiem bieži visgrūtākais ir izcelt pašu svarīgāko un parādīt to cilvēkiem viegli uztveramā formā. Mēs to panākam, izmantojot sarežģītas analīzes metodes un vienkāršus atspoguļošanas veidus. Otra mūsu analītiķu darba iezīme ir rezultātu praktiskums – katrs lietotājs saņem viņa vajadzībām pielāgotu pārskatu ar pašu svarīgāko viņa darbam nepieciešamo informāciju.